ხელოვნება
N
|
განსახილველი თემა და საკითხთა ჩამონათვალი
|
მოკლე შინაარსი
|
მისაღწევი შედეგი
|
მეთოდები და აქტივობები
|
სასწავლო მასალა
|
საათების რაოდენობა
|
შეფასების სისტემა
|
განს.საჯ.გეგმა
|
თვითშეფასება
|
1
|
ჩვენ გვიყვარს ხატვა
|
საკუთარ ნამუშევარზე მსჯელობა,
შთაბეჭდილების გაზიარება
|
1.2,7,8
|
|
|
|
|
|
|
2
|
ჯადოსნური ხაზი
|
სხვადასხვა ტიპის ხაზის შექმნა
|
1.1,6,7
|
|
|
|
|
|
|
3
|
რა შეუძლია ხაზს
|
ცოდნის განმტკიცება, მოტორული ჩვევების
განვითარება
|
1.1,2,6
|
|
|
|
|
|
|
4
|
გეომეტრიული ფორმები
|
გეომეტრიული ფორმების გაცნობა.
აპლიკაციის შექმნა, მსჯელობა
|
1.2,3,5,7
|
|
|
|
|
|
|
5
|
ორნამენტი
|
ქმნიან მარტივ ორნამენტებს
|
1.1,5,6
|
|
|
|
|
|
|
6
|
უცნაური ნახატები
|
სურათების დათვალიერება, შთაბეჭდილებების
გაზიარება, ნამუშევრების გამოფენა
|
1.2,5,10
|
|
|
|
|
|
|
7
|
ვხატავთ პლასტილინით
|
გამოიმუშავებენ ძერწვის მოტორულ
ჩვევებს.ასრულებენ პრაქტ. სამუშაოს
|
1.2,5,7
|
|
|
|
|
|
|
8
|
ფერადი სამყარო
|
ათვალიერებენ მხატვრების ნამუშევრებს,
უზიარებენ შთაბეჭდილებებს, აღიქვამენ ფერებს იყენებენ გუაშს
|
1.1,2,3,6
|
|
|
|
|
|
|
9
|
ძირითადი ფერები
|
ეცნობიან ძირითად ფერებს. აკვირდებიან
და იყენებენ
|
1.2,4,7
|
|
|
|
|
|
|
10
|
შედგენილი ფერები
|
გაეცნობიან შედგენილ ფერებს. მათი
მიღებისა და გამოყენების უნარებს
|
1.1,2,5
|
|
|
|
|
|
|
11
|
წყალქვეშა სამყარო
|
ეცნობიან თევზების ცხოვრებას.ათვალიერებენ
ილუსტრაციებს. აკეტებენ აპლიკაციებს. აფერადებენ გუაშის საღებავებით
|
1.2,4,5,10
|
|
|
|
|
|
|
12
|
რა ვიცით,რა შეგვიძლია
|
აირჩევენ თემას. ქმნიან ნამუშევრებს.
აჭყობენ გამოფენას
|
1.1,2,5,10,12
|
|
|
|
|
|
|
13
|
პეიზაჟი
|
მსჯელობენ წელიწადის დროებზე, გამოთქვამენ
აზრს წარმოდგენილ პეიზაჟებზე
|
1.2,3,6
|
|
|
|
|
|
|
14
|
ნატურმორტი
|
საუბრობენ შემოდგომის ხილზე. ათვალიერებენ
ნატურმორტს. მუშაობენ ბუკებში
|
1.3,4,8
|
|
|
|
|
|
|
15
|
შემოდგომის ხე
|
აკვირდებიან ბუნებას. მსჯელობენ
წელიწადის დროებზემუშობენ პრაქტიკულად. გამოთქვამენ მოსაზრებებს
|
1.2,3,5,7
|
|
|
|
|
|
|
16
|
გასეირნება ტყეში
|
აკვირდებიან გარემოს. აგროვებენ
ტყის მასალას. ქმნიან კოლაჟებს. გამოთქვამენ აზრს, ასაბუთებენ
|
1.2,3,6,12
|
|
|
|
|
|
|
17
|
ტყის ბინადრები
|
საუბრობენ ტყის ბინადრებზე. იხსენებენ
მათ ზომას, ფერს, მოძრაობას, ათვალიერებენ ფიროსმანის ნამუშევრებს. ხატავენ სასურველ
ტყის ბინადარს
|
1.2,3,6,12
|
|
|
|
|
|
|
18
|
ვძერწავთ ცხოველებს
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий