თემატური მათემატიკა

მათემატიკა
თემა N1ვემზადებით რიცხვების შესასწავლად (18 საათი)
N
განსახილველი თემა და საკითხთა ჩამონათვალი
მოკლე შინაარსი
მისაღწევი შედეგი
მეთოდები და აქტივობები
სასწავლო მასალა
საათების რაოდენიბა
შეფასების სისტემა
განს. საჭ. ინდ. გეგმა
თვით-შეფასება
1
რამდენია დავთვალოთ
ითვლიან საგნებს და ადგენენ მათრაოდენობას თვლის გარეშე.გამოთქვამენ ვარაუდს ,განათავსებენ საგნებს რიგში, ასახელებენ წინა და მომდევნოს, ამოიცნობენ ობიექტს, ითვლიან და აწყვილებენ, ადარებენ.
მათ.1.1.
მეთოდები: ა)გროვებით თლა
ბ)ზეპირი ანგარიში
გ)დიდაქტიკური დაწყვილება
დ)თამაშები
აქტივობები: ა)დაასრულე ნახატი
ბ)შევუსაბამოთ ერთმანეთს
მათემატიკა
გვ10-22


სავარჯიშო რვეული

ჩხირები კენჭები
კუბურები
სათამაშო ბუკები

2
განმავითარებელი


2
რამდენია?
მათ.1.2.
2


3
იმდენივე მეტი ნაკლები
მათ.1.3.
2


4
რომელია პირველი
მათ.1.4.
2


5
წინა, მომდევნო
მათ.1.5.
2


6
ზემოთ,ქვემოთ,მარჯვნივ,მარცხნივ
მათ.1.6.
4


7
მეტია,ნაკლებია, რამდენით?
მათ.1.7.
3




თემა N2 რიცხვები 1 დან 10 მდე (55 საათი)



1
ერთი ერთზე მეტი
1-ის წერა,1-ზე მეტი რაოდენობის მითითება, რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება
მათ. 1.1

სახელმძღვანელო მათემატიკა
გვ26-82


სავარჯიშო რვეული


მეთოდები

ა)მოდელების შექმნა

ბ)ფანტაზია მათემატიკაში

გ)გონებრივი იერიში

დ)დიდაქტიკური თამაში



აქტივობები

ა)ინდივიდ. მუშაობა


ბ)წყვილ. მუშობა


გ)ჯგუფ. მუშაობა


დ)დავალ. პრეზენტაცია


ე)შემაჯამებელი სამუშო
2



2
1,2.
მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება, რიცხვების ჩაწერა და წაკითზვამათ.
მათ. 1.1

3



3
1,2,3.
მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება,იმ გროვის მითითება ,რომელშიც 1,2,3 საგანია
მათ. 1.1
მათ. 1.2

3



4
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
დამატებისა და გამოკლების დაკავშირება თვლასთან, ან რაიმე მოდელთან
მათ. 1.3

4



5
სამკუთხედი
სამოიცნობს სამკუთედს ყოფით საგნებში,აღწერს სამკუთხედს,ასახელებს წვეროების რაოდენობას.
მათ. 1.6

2



6
1,2,3,4.
მოც. რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება. რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა
მათ. 1.1

2



7
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
4-ის ფარგლებში მიმატება, გამოკლება(გაზრდა,შემცირება)
მათ. 1.3

2



8
ოთხკუთხედი, წრე
ამოიცნობენ ოთხკუთხედსაღწერენ. ამოიცნობენ წრეს,აღწერენ.
მათ. 1.6

3



9
1,2,3,4,5.
მიუთითებენ მოც. რიცხვის შესაბამის რაოდენობას. ასახელებენ მითთებული საგის რიგს
მათ. 1.1
მათ. 1.2

2



10
ხუთკუთხედი
ამოიცნობენ ხუთკ. ფიგურათა გროვიდანაღწერენ და ასახელებენ ელემენტს
მათ. 1.6

3



11
მათემატიკური ნიშნები
<,>,=
ჩაწერენ რიცხვებს შორის შესაბამის ნიშნებს. აღწერენ ტოლობის და უტოლობის ცნებებს
მათ. 1.3
მათ. 1.4

3



12
მრავალკუთხედები
ყოფით საგნებში ამოიცნობენ სხვადასხვა სახის მრავალკუთხედებს და აღწერენ
მათ. 1.6

3



13
დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
5-ის ფარგლებში დამატებისა და გამოკლების აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში (გაზრდა, შემცირება)
მათ. 1.3

4



14
1,2,3,4,5,6,7
რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,საგნის რიგის მითითება
მათ. 1.1
მათ. 1.2

4



15
1,2,3,4,5,6,7,8
რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან. რიცხვის ჩაწერა და წაკითხვა, 9-ის ფარგლებში შეკრება და გამოკლება
მათ. 1.1
მათ. 1.3

5



16
წინა რიცხვი, მომდევნო რიცხვი
სწინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება,თვლასთან შეკრებასთან დაკავშირება
მათ. 1.2

3



17
შევადაროთ მიმდევრობები
ერთნაირი საგნებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის შედარება, განლაგების წესის შედარება
მათ. 1.5





18
შევავსოთ მიმდევრობა
მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით მიმდევრობის ღია პოზიციის შევსება
მათ. 1.5

2



19
გაიზარდა თუ შემცირდა>
შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირების, განსხვავების აღვნიშვნის უნარის გამომუშავება
მათ. 1.3

3





თემა N3  რიცხვებ 10-მდე შეკრება და გამოკლება (48 საათი)

1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
რიგის შესაბამება რიცხვთან, რიცხვის ჩაწერა და წაკითხვა, შედარება, შეკრება-გამოკლება 10 ის ფარგლებში
მათ. 1.1
მათ. 1.3


3



2
რიცხვი 0
ნულის ჩაწერა, წაკითხვა, ადეკვატური გამოყენება
მათ. 1.1


3



3
ნულის თვისებები, მიმატება გამოკლება
ნულის ადეკვატური გამოყენება, ნულის თვისებები შეკრებისა და გამოკლებისას
მათ. 1.2
მათ. 1.3


3



4
შესაკრები ჯამი
შეკრების თვისებების გამოყენება
მათ. 1.3


4



5
გამოვაკლოთ 1
გამოვაკლოთ 2
შეკრბა-გამოკლების ოპერაციების დაკავშირება თვილს ან მოდელების გამოყენებით
მათ. 1.3


3



6
ამოვსხნათ ამოცანები
დამატებითი ამოცანები
შეკრება- გამოკლების თვისებების გამოყენება, რიცხვის შედარება, ფიგურათა ამოცნობა
მათ. 1.3
მათ. 1.4
მათ. 1.6


6



7
თამაში „ვინ იქნება პირველი“
რიცხვების მოდელების გამოყენებით 10-ის მიღების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
მათ. 1.2
მათ. 1.3


1



8
მივუმატოთ 3
გამოვაკლოთ 3
შეკრება გამოკლების შესრულება და აღწერა
მათ. 1.3


3



9
დამატებითი ამოცანები
შშეკრება გამოკლების შედარების თვისებების გამოყენება
მათ. 1.1
მათ. 1.3
მათ. 1.4



3



10
მივუმატოთ 4
გამოვაკლ. 4
შეკრება გამოკლების შესრულება დაა აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში
მათ. 1.3


4



11
რამდენით მეტია?
რამდენით ნაკლებია?
შეკრება გამოკლების ოპერაციების დაკავშირება შედეგის შეფასებასთან
მათ. 1.3


5



12
შეკრების თვისებები
შეკრების თვისებების გამოყენაბამოქმედების შესრულებისას
მათ. 1.3


5



13
გამოკლების თვისებები
გამოკლების თვისებების გამოყენება მოქმედების შესრულებისას
მათ. 1.3


5





Комментариев нет:

Отправить комментарий