მათემატიკა
თემა N1ვემზადებით
რიცხვების შესასწავლად (18 საათი)
N
|
განსახილველი თემა და საკითხთა ჩამონათვალი
|
მოკლე შინაარსი
|
მისაღწევი შედეგი
|
მეთოდები და აქტივობები
|
სასწავლო მასალა
|
საათების რაოდენიბა
|
შეფასების სისტემა
|
განს. საჭ. ინდ. გეგმა
|
თვით-შეფასება
|
||
1
|
რამდენია დავთვალოთ
|
ითვლიან საგნებს და ადგენენ მათრაოდენობას
თვლის გარეშე.გამოთქვამენ ვარაუდს ,განათავსებენ საგნებს რიგში, ასახელებენ წინა
და მომდევნოს, ამოიცნობენ ობიექტს, ითვლიან და აწყვილებენ, ადარებენ.
|
მათ.1.1.
|
მეთოდები: ა)გროვებით თლა
ბ)ზეპირი ანგარიში
გ)დიდაქტიკური დაწყვილება
დ)თამაშები
აქტივობები: ა)დაასრულე ნახატი
ბ)შევუსაბამოთ ერთმანეთს
|
მათემატიკა
გვ10-22
სავარჯიშო რვეული
ჩხირები კენჭები
კუბურები
სათამაშო ბუკები
|
2
|
განმავითარებელი
|
|
|
||
2
|
რამდენია?
|
მათ.1.2.
|
2
|
|
|
||||||
3
|
იმდენივე მეტი ნაკლები
|
მათ.1.3.
|
2
|
|
|
||||||
4
|
რომელია პირველი
|
მათ.1.4.
|
2
|
|
|
||||||
5
|
წინა, მომდევნო
|
მათ.1.5.
|
2
|
|
|
||||||
6
|
ზემოთ,ქვემოთ,მარჯვნივ,მარცხნივ
|
მათ.1.6.
|
4
|
|
|
||||||
7
|
მეტია,ნაკლებია, რამდენით?
|
მათ.1.7.
|
3
|
|
|
||||||
თემა N2 რიცხვები 1 დან 10 მდე
(55 საათი)
|
|||||||||||
1
|
ერთი ერთზე მეტი
|
1-ის წერა,1-ზე მეტი რაოდენობის
მითითება, რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება
|
მათ. 1.1
|
|
სახელმძღვანელო მათემატიკა
გვ26-82
სავარჯიშო რვეული
მეთოდები
ა)მოდელების შექმნა
ბ)ფანტაზია მათემატიკაში
გ)გონებრივი იერიში
დ)დიდაქტიკური თამაში
აქტივობები
ა)ინდივიდ. მუშაობა
ბ)წყვილ. მუშობა
გ)ჯგუფ. მუშაობა
დ)დავალ. პრეზენტაცია
ე)შემაჯამებელი სამუშო
|
2
|
|
|
|
||
2
|
1,2.
|
მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის
მითითება, რიცხვების ჩაწერა და წაკითზვამათ.
|
მათ. 1.1
|
|
3
|
|
|
|
|||
3
|
1,2,3.
|
მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის
მითითება,იმ გროვის მითითება ,რომელშიც 1,2,3 საგანია
|
მათ. 1.1
მათ. 1.2
|
|
3
|
|
|
|
|||
4
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
დამატებისა და გამოკლების დაკავშირება
თვლასთან, ან რაიმე მოდელთან
|
მათ. 1.3
|
|
4
|
|
|
|
|||
5
|
სამკუთხედი
|
სამოიცნობს სამკუთედს ყოფით საგნებში,აღწერს
სამკუთხედს,ასახელებს წვეროების რაოდენობას.
|
მათ. 1.6
|
|
2
|
|
|
|
|||
6
|
1,2,3,4.
|
მოც. რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის
მითითება. რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა
|
მათ. 1.1
|
|
2
|
|
|
|
|||
7
|
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
4-ის ფარგლებში მიმატება, გამოკლება(გაზრდა,შემცირება)
|
მათ. 1.3
|
|
2
|
|
|
|
|||
8
|
ოთხკუთხედი, წრე
|
ამოიცნობენ ოთხკუთხედსაღწერენ.
ამოიცნობენ წრეს,აღწერენ.
|
მათ. 1.6
|
|
3
|
|
|
|
|||
9
|
1,2,3,4,5.
|
მიუთითებენ მოც. რიცხვის შესაბამის
რაოდენობას. ასახელებენ მითთებული საგის რიგს
|
მათ. 1.1
მათ. 1.2
|
|
2
|
|
|
|
|||
10
|
ხუთკუთხედი
|
ამოიცნობენ ხუთკ. ფიგურათა გროვიდანაღწერენ
და ასახელებენ ელემენტს
|
მათ. 1.6
|
|
3
|
|
|
|
|||
11
|
მათემატიკური ნიშნები
<,>,=
|
ჩაწერენ რიცხვებს შორის შესაბამის
ნიშნებს. აღწერენ ტოლობის და უტოლობის ცნებებს
|
მათ. 1.3
მათ. 1.4
|
|
3
|
|
|
|
|||
12
|
მრავალკუთხედები
|
ყოფით საგნებში ამოიცნობენ სხვადასხვა
სახის მრავალკუთხედებს და აღწერენ
|
მათ. 1.6
|
|
3
|
|
|
|
|||
13
|
დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
5-ის ფარგლებში დამატებისა და გამოკლების
აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში (გაზრდა, შემცირება)
|
მათ. 1.3
|
|
4
|
|
|
|
|||
14
|
1,2,3,4,5,6,7
|
რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,საგნის
რიგის მითითება
|
მათ. 1.1
მათ. 1.2
|
|
4
|
|
|
|
|||
15
|
1,2,3,4,5,6,7,8
|
რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან.
რიცხვის ჩაწერა და წაკითხვა, 9-ის ფარგლებში შეკრება და გამოკლება
|
მათ. 1.1
მათ. 1.3
|
|
5
|
|
|
|
|||
16
|
წინა რიცხვი, მომდევნო რიცხვი
|
სწინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება,თვლასთან
შეკრებასთან დაკავშირება
|
მათ. 1.2
|
|
3
|
|
|
|
|||
17
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
ერთნაირი საგნებით წარმოდგენილი
ორი მიმდევრობის შედარება, განლაგების წესის შედარება
|
მათ. 1.5
|
|
|
|
|
|
|||
18
|
შევავსოთ მიმდევრობა
|
მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით მიმდევრობის
ღია პოზიციის შევსება
|
მათ. 1.5
|
|
2
|
|
|
|
|||
19
|
გაიზარდა თუ შემცირდა>
|
შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ
დემონსტრირების, განსხვავების აღვნიშვნის უნარის გამომუშავება
|
მათ. 1.3
|
|
3
|
|
|
|
|||
თემა N3 რიცხვებ 10-მდე შეკრება და გამოკლება (48 საათი)
|
|||||||||||
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
რიგის შესაბამება რიცხვთან, რიცხვის
ჩაწერა და წაკითხვა, შედარება, შეკრება-გამოკლება 10 ის ფარგლებში
|
მათ. 1.1
მათ. 1.3
|
|
|
3
|
|
|
|
||
2
|
რიცხვი 0
|
ნულის ჩაწერა, წაკითხვა, ადეკვატური
გამოყენება
|
მათ. 1.1
|
|
|
3
|
|
|
|
||
3
|
ნულის თვისებები, მიმატება გამოკლება
|
ნულის ადეკვატური გამოყენება, ნულის
თვისებები შეკრებისა და გამოკლებისას
|
მათ. 1.2
მათ. 1.3
|
|
|
3
|
|
|
|
||
4
|
შესაკრები ჯამი
|
შეკრების თვისებების გამოყენება
|
მათ. 1.3
|
|
|
4
|
|
|
|
||
5
|
გამოვაკლოთ 1
გამოვაკლოთ 2
|
შეკრბა-გამოკლების ოპერაციების
დაკავშირება თვილს ან მოდელების გამოყენებით
|
მათ. 1.3
|
|
|
3
|
|
|
|
||
6
|
ამოვსხნათ ამოცანები
დამატებითი ამოცანები
|
შეკრება- გამოკლების თვისებების
გამოყენება, რიცხვის შედარება, ფიგურათა ამოცნობა
|
მათ. 1.3
მათ. 1.4
მათ. 1.6
|
|
|
6
|
|
|
|
||
7
|
თამაში „ვინ იქნება პირველი“
|
რიცხვების მოდელების გამოყენებით
10-ის მიღების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
|
მათ. 1.2
მათ. 1.3
|
|
|
1
|
|
|
|
||
8
|
მივუმატოთ 3
გამოვაკლოთ 3
|
შეკრება გამოკლების შესრულება და
აღწერა
|
მათ. 1.3
|
|
|
3
|
|
|
|
||
9
|
დამატებითი ამოცანები
|
შშეკრება გამოკლების შედარების
თვისებების გამოყენება
|
მათ. 1.1
მათ. 1.3
მათ. 1.4
|
|
|
3
|
|
|
|
||
10
|
მივუმატოთ 4
გამოვაკლ. 4
|
შეკრება გამოკლების შესრულება დაა
აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში
|
მათ. 1.3
|
|
|
4
|
|
|
|
||
11
|
რამდენით მეტია?
რამდენით ნაკლებია?
|
შეკრება გამოკლების ოპერაციების
დაკავშირება შედეგის შეფასებასთან
|
მათ. 1.3
|
|
|
5
|
|
|
|
||
12
|
შეკრების თვისებები
|
შეკრების თვისებების გამოყენაბამოქმედების
შესრულებისას
|
მათ. 1.3
|
|
|
5
|
|
|
|
||
13
|
გამოკლების თვისებები
|
გამოკლების თვისებების გამოყენება
მოქმედების შესრულებისას
|
მათ. 1.3
|
|
|
5
|
|
|
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий