თემატური ქართული

წინასაანბანო პერიოდი
დღე N
საათებს რაოდენობა
სასაუბრო თემა
სურათს აღწერა
ზეპირმეტყველების განმავითერებელი სავარჯიშოები
ფონეტიკურ-ლექსიკური სავარჯიშები
მიზნობრივი სავარჯიშოები და თამაშები
დამატებითი მასალა
წერა
შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნებთან
1
1
სკოლისაკენ
გვ3
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
გაცნობის სავარჯიშო


ქ.1.1,2,3
2
1
სასწავლო ნივთები
გვ4
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
ვარჯიში სივრცით მიმართებებზე


ქ.1.1,2,3
3
1
კარადა
გვ5
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია. სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვის გამთლიანება
ვარჯიში სივრცით მიმართებებზე


ქ.1.1,2,3
4
1
ბარტყი და ბავშვები
გვ6
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კატეგორიზაცია. სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვის გამთლიანება
თამაში“გააგრძელე ამბავი“


ქ.1.1,2,3
5
1
მსუნაგი დათვი
გვ7
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა


გივი ჭიჭინაძის ლქსი“დათუნია დრუნჩა“

ქ.1.1,2,3
6
1
იპოვე განსხვავება
გვ8
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კატეგორიზაცია, რომელი სიტყვა რა ბგერაზე იწყება
კოგნიტური თამაში, შეადარეერთმანეთს, იპოვე განსხვავება


ქ.1.1,2,3
7
1
რა აკლია
გვ9
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
თამაში“რა აკლია“


ქ.1.1,2,3
8
1
მაწანწალა ძღლი და ბავშვები
გვ10
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვი გამთლიანება, სიტყვაში ხმოვნებისა და თნხმოვნების გამოყოფა
თამაში „გამოიცანი სახელი“ „დაამსგავსე“


ქ.1.1,2,3
9
1
მოჩხუბარი ბავშვები
გვ11
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია



ქ.1.1,2,3
10
1
უსათაუროდ
გვ12
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია, სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვი გამთლიანება, სიტყვაში ხმოვნებისა და თნხმოვნების გამოყოფა
თამაში“დაასრულე ამბავი“


ქ.1.1,2,3
11
1
ბავშვები და ბეღურები
გვ13
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა, სიტყვათა მარაგის შევსება.




ქ.1.1,2,3
12
1
ძაღლის ლეკვი ხიდზე
გვ14
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია,დაშლილი სიტყვები გამთლიანება,ხმოვნებისა და თანხმოვნების გრაფიკული გამოსახვა
კოგნიტური თამაში „კარგია თუ ცუდი“

წ.ს.
გვ.
14
ქ.1.1,2,3
13
1
შინაური ცხოველები
გვ15
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
თამაში „განასახიერე ცხოველი“ , „რაჰქვია ცხოველის ნაშიერს“

წ.ს.
გვ.
15
ქ.1.1,2,3
14
1
გარეული ცხოველები
გვ16
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია, სიტყვების ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვების გამთლიანება
თამაში „განასახიერე ცხოველი“ , „რაჰქვია ცხოველის ნაშიერს

წ.ს.
გვ.
16
ქ.1.1,2,3
15
1
უსათაუროდ
გვ17
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია


წ.ს.
გვ.
17
ქ.1.1,2,3
16
1
შერეული ცხოველები
გვ18
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია, სიტყვების ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვების გამთლიანება
თამაში „ცხოველის მონოლოგი“

წ.ს.
გვ.
18
ქ.1.1,2,3
17
1
კურდღლები
გვ19
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კატეგორიზაცია
თამაში სივრცით მიმართებებზე თამაში „ტყუილია თუ მართალი“

წ.ს.
გვ.
19
ქ.1.1,2,3
18
1
ფრინველები
გვ20
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია


წ.ს.
გვ.
20
ქ.1.1,2,3
19
1
ტრანსპორტი
გვ21
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია


წ.ს.
გვ.
21
ქ.1.1,2,3
20
1
ისტორიული ძეგლები
გვ22-23
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კატეგორიზაცია


წ.ს.
გვ.
22
ქ.1.1,2,3
21
1
თბილისი
გვ24-25
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
კატეგორიზაცია
ლეგენდა თბილისზე

წ.ს.
გვ.
23
ქ.1.1,2,3


საანბანო პერიოდი
დღე N
საათების რაოდენობა
გაკვეთილის თემა
გაკვეთილის მასალა
ფონეტიკური-ლექსიკური სავარჯიშოები
მიზნობრივი სავარჯიშოები
დამატებითი მასალა
წერითი სავარჯიშოები
შესაბამისობა ეროვნული სასწავლოგეგმის მიზნებთან
11



12
2
ი,ა
ძირითადი ტექსტი
„აი ია“,
სურათის აღწერა
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება
კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა
მუხრან მაჭავარიანი „ენა ქართული“
წ.ს
გვ. 26-27;
გვ.8
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
13



14
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
სივრცული მიმართების დამყარება, სიტყვის ბგერებად და მარცვლება დაშლა. გამთლიანება.ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება
კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა
ანბანური გამოცანა (თხა)
წ.ს
გვ. 28-29;
გვ.8
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
15



16
2


კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა, სიტყვაში გამოტოვებული ასოს შევსება

წ.ს
გვ. 30-31;
გვ.9
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
17



18
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
კლასიფიკაცია,  სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
კოთხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში
იაკობ გოგებაშვილი „თხა და გიგო.“
წ.ს
გვ. 32-33;
გვ.9
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
19



20
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების აწყობა
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები

წ.ს
გვ. 34-35;
გვ.10
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
21



22
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა.
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები
ენის გასატეხი
წ.ს
გვ. 36-37;
გვ.11
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
23



24
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების შედგენა
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები, თამაში „გავიცნოთ ერთმანეთი კარგად“
გამოცანა (უთო)
წ.ს
გვ. 38-39;
გვ.11-12
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
25



26
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების ამოცნობა ტექსტში

მასწავლებლის მიერ შედგენილი ტექსტი
წ.ს
გვ. 40-41;
გვ.12
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
27



28
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების ამოცნობა ტექსტში
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები, თამაში „შევაჯამოთ გაკვეთილი“ , „დასვი კითხვა და გამოიცანი“
გამოცანა მელია
წ.ს
გვ. 42-43;
გვ.13
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
29



30
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
კლასიფიკაცია, სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები.

წ.ს
გვ. 44-45;
გვ.14
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
31



32
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
კლასიფიკაცია, სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
იხ. წინა გაკვეთილი

თვითპრეზენტაცია ბურთით.
მისარითმი „კურდღელი“ ენის გასატეხი
წ.ს
გვ. 46-47;
გვ.14
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
33



34
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების შედგენა
სავარჯიშ „მოცემული სიტყვებიდან შეადგინეთ წინადადება“
სხარტულა, გიორგი წერეთლის მისარითმი „იალქანი“
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.115


ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
35



36
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა ,წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
თამაში „შეაჯამე გაკვეთილი“
ენის გასატეხი
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.16
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
37



38
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
სავარჯიშ „ შეაფასე ბარათზე მოცემული წინადადება ტექსტის მიხედვით“ „შეავსე სიტყვები გამოტოვებული ასოებით“ კოგნიტური სავარჯიშო

წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.16
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
39



40
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
სავარჯიშო“ბარათზე გაბნეულ ასოებში გადახაზეთ ნაცნობი ასო“ „შეაფასე გაკვეთილი“
მისარითმი „ვაზი“

ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
41



42
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
სავარჯიშო „რომელია ზედმეტი“
გამოცანა „ირემი“
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.18
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
43



44
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები

სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
სავარჯიშო აღადგინე წინადადება
ენის გასატეხი
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.19
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
45



46
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
სავარჯიშო: იპოვე წინდადება ტექსტში სიტყვის მიხედვით
გამოცანა ობობა
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.15
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
47



48
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშები
ენის გასატეხი
წ.ს
გვ. 62-63;
გვ.20
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
49



50
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკვეთილი
თამაში ბურთით: რა მომეწონა

წ.ს
გვ. 64-65;
გვ.21
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
50



51
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკვეთილი

იაკობ გოგებაშვილის : თხა და გიგო, ანდაზები
წ.ს
გვ. 66-67;
გვ.21
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
52



53
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკვეთილი
ტესტი შეავსე წინადადება გამოტოვებული სიტყვით, ნახატის შესრულება წინადადების მიხედვით.
ივანე კრილოვის ყვავი და მელა
წ.ს
გვ. 68-69;
გვ.22
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
54



55
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
თამაში შეაფასე

წ.ს
გვ. 70-71;
გვ.23
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
56



57
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ წინა გაკეთილი
სავარჯიშო: იპოვე ტექსტში წინადადება
გამოცანა პეპელა
წ.ს
გვ. 72-73;
გვ.24
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
58



59
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი
სავარჯიშო ააწყვე სიტყვა, სავარჯიშო დაასრულე წინადადება.
გამოცანა ლიმონი, ენის გასატეხი ასო ბგერა ნ_ზე
წ.ს
გვ. 74-75;
გვ.25



ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
60



61
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი


წ.ს
გვ. 76-77;
გვ.25
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
62



63
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი
სავარჯიშ: შეაფასე ტექსტი + _ ნიშნებით

წ.ს
გვ. 78-79;
გვ.26
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
64



65
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
სავარჯიშო ააწყვეთ ლექსი, შეასრულეთ ნახატი წინადადების მიხედვით და გაუკეთეთ წარწერა

წ.ს
გვ. 80-81;
გვ.27
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
66



67
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი
სავარჯიშო „შეასწორე წინადადება ტექსტის მიხედვით“ თამაში უპასუხე სხეულის მოძრაობით მცდარია თუ მართალი

წ.ს
გვ. 82-83;
გვ.28
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
68



69
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი
სავარჯიშო „გამორიცხე ზედმეტი სიტყვა“ თამაში ბურთით „შეაჯამე გაკვეთილი“

წ.ს
გვ. 84-85;
გვ.29
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
70



71
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
იხ. წინა გაკეთილი


წ.ს
გვ. 86-87;
გვ.29
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
72



73
2
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო, სპეციალური ბარათები
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
სავარჯიშო „ავაწყოთ ლექსი“
საქართველოს ჰიმნი
წ.ს
გვ. 88-89;
გვ.30
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,


Комментариев нет:

Отправить комментарий