წინასაანბანო პერიოდი
დღე N
|
საათებს რაოდენობა
|
სასაუბრო თემა
|
სურათს აღწერა
|
ზეპირმეტყველების განმავითერებელი
სავარჯიშოები
|
ფონეტიკურ-ლექსიკური სავარჯიშები
|
მიზნობრივი სავარჯიშოები და თამაშები
|
დამატებითი მასალა
|
წერა
|
შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო
გეგმის მიზნებთან
|
1
|
1
|
სკოლისაკენ
|
გვ3
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
გაცნობის სავარჯიშო
|
ქ.1.1,2,3
|
||
2
|
1
|
სასწავლო ნივთები
|
გვ4
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
ვარჯიში სივრცით
მიმართებებზე
|
ქ.1.1,2,3
|
||
3
|
1
|
კარადა
|
გვ5
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია.
სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვის გამთლიანება
|
ვარჯიში სივრცით
მიმართებებზე
|
ქ.1.1,2,3
|
||
4
|
1
|
ბარტყი და ბავშვები
|
გვ6
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კატეგორიზაცია.
სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვის გამთლიანება
|
თამაში“გააგრძელე
ამბავი“
|
ქ.1.1,2,3
|
||
5
|
1
|
მსუნაგი დათვი
|
გვ7
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
გივი ჭიჭინაძის
ლქსი“დათუნია დრუნჩა“
|
ქ.1.1,2,3
|
|||
6
|
1
|
იპოვე განსხვავება
|
გვ8
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კატეგორიზაცია,
რომელი სიტყვა რა ბგერაზე იწყება
|
კოგნიტური თამაში,
შეადარეერთმანეთს, იპოვე განსხვავება
|
ქ.1.1,2,3
|
||
7
|
1
|
რა აკლია
|
გვ9
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
თამაში“რა აკლია“
|
ქ.1.1,2,3
|
||
8
|
1
|
მაწანწალა ძღლი
და ბავშვები
|
გვ10
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
სიტყვის ბგერებად
დაშლა და დაშლილი სიტყვი გამთლიანება, სიტყვაში ხმოვნებისა და თნხმოვნების გამოყოფა
|
თამაში „გამოიცანი
სახელი“ „დაამსგავსე“
|
ქ.1.1,2,3
|
||
9
|
1
|
მოჩხუბარი ბავშვები
|
გვ11
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
ქ.1.1,2,3
|
|||
10
|
1
|
უსათაუროდ
|
გვ12
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია,
სიტყვის ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვი გამთლიანება, სიტყვაში ხმოვნებისა და თნხმოვნების
გამოყოფა
|
თამაში“დაასრულე
ამბავი“
|
ქ.1.1,2,3
|
||
11
|
1
|
ბავშვები და
ბეღურები
|
გვ13
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა, სიტყვათა მარაგის შევსება.
|
ქ.1.1,2,3
|
||||
12
|
1
|
ძაღლის ლეკვი
ხიდზე
|
გვ14
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია,დაშლილი
სიტყვები გამთლიანება,ხმოვნებისა და თანხმოვნების გრაფიკული გამოსახვა
|
კოგნიტური თამაში
„კარგია თუ ცუდი“
|
წ.ს.
გვ.
14
|
ქ.1.1,2,3
|
|
13
|
1
|
შინაური ცხოველები
|
გვ15
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
თამაში „განასახიერე
ცხოველი“ , „რაჰქვია ცხოველის ნაშიერს“
|
წ.ს.
გვ.
15
|
ქ.1.1,2,3
|
|
14
|
1
|
გარეული ცხოველები
|
გვ16
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია,
სიტყვების ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვების გამთლიანება
|
თამაში „განასახიერე
ცხოველი“ , „რაჰქვია ცხოველის ნაშიერს
|
წ.ს.
გვ.
16
|
ქ.1.1,2,3
|
|
15
|
1
|
უსათაუროდ
|
გვ17
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
წ.ს.
გვ.
17
|
ქ.1.1,2,3
|
||
16
|
1
|
შერეული ცხოველები
|
გვ18
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია,
სიტყვების ბგერებად დაშლა და დაშლილი სიტყვების გამთლიანება
|
თამაში „ცხოველის
მონოლოგი“
|
წ.ს.
გვ.
18
|
ქ.1.1,2,3
|
|
17
|
1
|
კურდღლები
|
გვ19
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კატეგორიზაცია
|
თამაში სივრცით
მიმართებებზე თამაში „ტყუილია თუ მართალი“
|
წ.ს.
გვ.
19
|
ქ.1.1,2,3
|
|
18
|
1
|
ფრინველები
|
გვ20
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
წ.ს.
გვ.
20
|
ქ.1.1,2,3
|
||
19
|
1
|
ტრანსპორტი
|
გვ21
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კლასიფიკაცია,კატეგორიზაცია
|
წ.ს.
გვ.
21
|
ქ.1.1,2,3
|
||
20
|
1
|
ისტორიული ძეგლები
|
გვ22-23
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კატეგორიზაცია
|
წ.ს.
გვ.
22
|
ქ.1.1,2,3
|
||
21
|
1
|
თბილისი
|
გვ24-25
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, სურათის აღწერა, კითხვების დასმა
|
კატეგორიზაცია
|
ლეგენდა თბილისზე
|
წ.ს.
გვ.
23
|
ქ.1.1,2,3
|
საანბანო პერიოდი
დღე N
|
საათების რაოდენობა
|
გაკვეთილის თემა
|
გაკვეთილის მასალა
|
ფონეტიკური-ლექსიკური სავარჯიშოები
|
მიზნობრივი სავარჯიშოები
|
დამატებითი მასალა
|
წერითი სავარჯიშოები
|
შესაბამისობა ეროვნული სასწავლოგეგმის მიზნებთან
|
11
12
|
2
|
ი,ა
|
ძირითადი ტექსტი
„აი ია“,
სურათის აღწერა
|
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა
|
მუხრან მაჭავარიანი „ენა ქართული“
|
წ.ს
გვ. 26-27;
გვ.8
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
13
14
|
2
|
თ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
|
სივრცული მიმართების დამყარება, სიტყვის ბგერებად
და მარცვლება დაშლა. გამთლიანება.ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა
|
ანბანური გამოცანა (თხა)
|
წ.ს
გვ. 28-29;
გვ.8
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
15
16
|
2
|
ს
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა. სურათის აღწერა, სიტყვაში
გამოტოვებული ასოს შევსება
|
წ.ს
გვ. 30-31;
გვ.9
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|||
17
18
|
2
|
ხ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
|
კლასიფიკაცია,
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
|
კოთხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში
|
იაკობ გოგებაშვილი „თხა და გიგო.“
|
წ.ს
გვ. 32-33;
გვ.9
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
19
20
|
2
|
ო
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების აწყობა
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები
|
წ.ს
გვ. 34-35;
გვ.10
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
21
22
|
2
|
ე
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა.
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები
|
ენის გასატეხი
|
წ.ს
გვ. 36-37;
გვ.11
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
23
24
|
2
|
უ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების შედგენა
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები, თამაში „გავიცნოთ ერთმანეთი კარგად“
|
გამოცანა (უთო)
|
წ.ს
გვ. 38-39;
გვ.11-12
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
25
26
|
2
|
ძ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების
ამოცნობა ტექსტში
|
მასწავლებლის მიერ შედგენილი ტექსტი
|
წ.ს
გვ. 40-41;
გვ.12
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
27
28
|
2
|
მ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა წინადადების
ამოცნობა ტექსტში
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები, თამაში „შევაჯამოთ გაკვეთილი“ , „დასვი კითხვა და
გამოიცანი“
|
გამოცანა მელია
|
წ.ს
გვ. 42-43;
გვ.13
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
29
30
|
2
|
შ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
|
კლასიფიკაცია, სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშოები.
|
წ.ს
გვ. 44-45;
გვ.14
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
31
32
|
2
|
კ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
კლასიფიკაცია, სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
იხ. წინა გაკვეთილი
თვითპრეზენტაცია ბურთით.
|
მისარითმი „კურდღელი“ ენის გასატეხი
|
წ.ს
გვ. 46-47;
გვ.14
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
33
34
|
2
|
ვ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვების ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. მარცვლებით სიტყვების შედგენა
|
სავარჯიშ „მოცემული სიტყვებიდან შეადგინეთ წინადადება“
|
სხარტულა, გიორგი წერეთლის მისარითმი „იალქანი“
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.115
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
35
36
|
2
|
გ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვების შედგენა ,წინადადების
ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
თამაში „შეაჯამე გაკვეთილი“
|
ენის გასატეხი
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.16
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
37
38
|
2
|
ფ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
|
სავარჯიშ „ შეაფასე ბარათზე მოცემული წინადადება ტექსტის
მიხედვით“ „შეავსე სიტყვები გამოტოვებული ასოებით“ კოგნიტური სავარჯიშო
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.16
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
39
40
|
2
|
ზ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა, წინადადების
ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
სავარჯიშო“ბარათზე გაბნეულ ასოებში გადახაზეთ ნაცნობი
ასო“ „შეაფასე გაკვეთილი“
|
მისარითმი „ვაზი“
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
41
42
|
2
|
რ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
|
სავარჯიშო „რომელია ზედმეტი“
|
გამოცანა „ირემი“
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.18
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
43
44
|
2
|
ჩ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
|
სავარჯიშო აღადგინე წინადადება
|
ენის გასატეხი
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.19
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
45
46
|
2
|
ბ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა, გამთლიანება.
ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება.
|
სავარჯიშო: იპოვე წინდადება ტექსტში სიტყვის მიხედვით
|
გამოცანა ობობა
|
წ.ს
გვ. 48-49;
გვ.15
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
47
48
|
2
|
დ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა,
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა, მოძრავი
ანბანით ვარჯიში. კოგნიტური სავარჯიშები
|
ენის გასატეხი
|
წ.ს
გვ. 62-63;
გვ.20
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
49
50
|
2
|
ღ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკვეთილი
|
თამაში ბურთით: რა მომეწონა
|
წ.ს
გვ. 64-65;
გვ.21
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
50
51
|
2
|
ლ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკვეთილი
|
იაკობ გოგებაშვილის : თხა და გიგო, ანდაზები
|
წ.ს
გვ. 66-67;
გვ.21
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
52
53
|
2
|
ყ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკვეთილი
|
ტესტი შეავსე წინადადება გამოტოვებული სიტყვით, ნახატის
შესრულება წინადადების მიხედვით.
|
ივანე კრილოვის ყვავი და მელა
|
წ.ს
გვ. 68-69;
გვ.22
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
54
55
|
2
|
ჟ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა,
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
თამაში შეაფასე
|
წ.ს
გვ. 70-71;
გვ.23
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
56
57
|
2
|
პ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ წინა გაკეთილი
|
სავარჯიშო: იპოვე ტექსტში წინადადება
|
გამოცანა პეპელა
|
წ.ს
გვ. 72-73;
გვ.24
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
58
59
|
2
|
ნ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
სავარჯიშო ააწყვე სიტყვა, სავარჯიშო დაასრულე წინადადება.
|
გამოცანა ლიმონი, ენის გასატეხი ასო ბგერა ნ_ზე
|
წ.ს
გვ. 74-75;
გვ.25
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
60
61
|
2
|
წ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
წ.ს
გვ. 76-77;
გვ.25
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
||
62
63
|
2
|
ც
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
სავარჯიშ: შეაფასე ტექსტი + _ ნიშნებით
|
წ.ს
გვ. 78-79;
გვ.26
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
64
65
|
2
|
ტ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა,
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
სავარჯიშო ააწყვეთ ლექსი, შეასრულეთ ნახატი წინადადების
მიხედვით და გაუკეთეთ წარწერა
|
წ.ს
გვ. 80-81;
გვ.27
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
66
67
|
2
|
ქ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
სავარჯიშო „შეასწორე წინადადება ტექსტის მიხედვით“
თამაში უპასუხე სხეულის მოძრაობით მცდარია თუ მართალი
|
წ.ს
გვ. 82-83;
გვ.28
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
68
69
|
2
|
ჭ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
სავარჯიშო „გამორიცხე ზედმეტი სიტყვა“ თამაში ბურთით
„შეაჯამე გაკვეთილი“
|
წ.ს
გვ. 84-85;
გვ.29
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
|
70
71
|
2
|
ჯ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
იხ. წინა გაკეთილი
|
წ.ს
გვ. 86-87;
გვ.29
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
||
72
73
|
2
|
ჰ
|
ძირითადი ტექსტი, სურათის აღწერა, კოგნიტური სავარჯიშო,
სპეციალური ბარათები
|
კლასიფიკაცია, სიტყვის ბგერებად და მარცვლებად დაშლა,
გამთლიანება. ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ანაგრამა, მარცვლებით სიტყვის შედგენა,
წინადადების ამოცნობა ტექსტში, ხმოვნების და თანხმოვნების გამოდიფერენცირება
|
სავარჯიშო „ავაწყოთ ლექსი“
|
საქართველოს ჰიმნი
|
წ.ს
გვ. 88-89;
გვ.30
|
ქ. I. 1,2,3,4,5,6,7,8,
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий